Spread the love

קידום אתרים בבלוג הוא תהליך של שימוש בטכניקות קידום אתרים טכניות ובדפים כדי להגביר את הנראות של הבלוג שלך בחיפוש אורגני. בעת שימוש בקידום אתרים בבלוג, יש לך שתי מטרות עיקריות:

כדי לוודא שמנועי החיפוש יכולים למצוא ולהבין את הפוסטים בבלוג שלך כדי שיוכלו להעביר אותם למחפשים רלוונטיים
כדי לוודא שאתה כותב תוכן בלוג רלוונטי המתאים לצרכים ולתחומי העניין של הקהל שלך
הטכניקות המשמשות לעשות זאת אינן שונות לחלוטין מאלו שהיית משתמש בהן כדי לבצע אופטימיזציה של התוכן בחלקים אחרים באתר שלך. ככזה, אם אתה כבר עוסק בקידום אתרים, אסטרטגיות אלו עשויות להיות מוכרות לך.

ההבדל העיקרי הוא שכאשר אתה עובד על בלוג, אתה משתמש במפורש ב-SEO כדי לתמוך באסטרטגיית תוכן ארוכת טווח מתמשכת. המשמעות היא פיתוח תוכן מעמיק, אינפורמטיבי ורלוונטי המתאים לצרכי הקהל שלך ולכוונת החיפוש ושימוש בטקטיקות SEO שאולי כבר מכירים כדי לעזור לתוכן הזה להצליח.

מדוע בלוגים חשובים לקידום אתרים?
עם כל פוסט שאתה יוצר ומבצע אופטימיזציה, אתה יכול:

הגדל את הנראות שלך בחיפוש אורגני
קבע את האמינות שלך כמשאב מהימן
בנה את סמכות האתר שלך לאורך זמן
תארו לעצמכם שאתם מקימים חברת טכנולוגיה B2C. אתה רוצה לעזור לצרכנים להבין את הטכנולוגיה שלהם, להשתמש בה בצורה יעילה יותר ולפתור בעיות מבלי לשלם יד ורגל עבור שירותי תיקונים יקרים.

אם אתה רוצה להצליח, אתה חייב להוציא את שמך החוצה, כדי שהלקוחות יכירו אותך ויוכיחו שאתה אמין ובעל ידע בתחומך. בלוג יכול לעזור לך לעשות זאת.

בלוג מתוחזק היטב מספק לאתר שלך זרם קבוע של תוכן חדש, מקורי ואיכותי. עם הזמן, כשקוראים ומנועי חיפוש מגלים את התוכן הזה, תתחיל להכיר אותך כמקור מידע אמין, שיעזור לך לדרג גבוה יותר.

6 דרכים לייעל את תוכן הבלוג עבור מנועי חיפוש
SEO הוא משחק ארוך. יכול לקחת זמן לראות את התוצאות. אז אם אתה רק מתחיל, זה בסדר לחלק את המשימות שלך ולהתמודד תחילה עם הפריטים הנגישים יותר בזמן שאתה מבין את ההיבטים המורכבים יותר של אסטרטגיית ה-SEO החדשה שלך.

כדי להקל עליך קצת, פירקנו את הטיפים הטובים ביותר לקידום אתרים בבלוג כדי לשפר את התוכן שלך ולטפס בדירוג בחיפוש.

זהה את קהל היעד של הבלוג שלך
לפני שתתחיל לכתוב, אם אתה רוצה שהבלוג שלך יצליח, אתה צריך לדעת מי צפוי לקרוא אותו. זה קהל היעד שלך, קבוצת האנשים שהסבירות הגבוהה ביותר היא:

חפש את המונחים שאליהם אתה ממקד
צריך מוצרים או שירותים שמסופקים על ידי חברות כמו שלך
הפוך ללקוחות שלך (אני מקווה)
כדי להגדיר את קהל היעד שלך, עיין בנתונים הדמוגרפיים הנוכחיים של הלקוחות שלך. גלה מי כבר מעורב במותג שלך. סביר להניח שכבר יש לך הרבה מהמידע הזה בהישג יד. כמה מקורות מידע יקרי ערך:

מידע שאספת במהלך יצירת לידים ומכירות
תובנות מצוות המכירות שלך
נתוני Google Analytics שלך
לאחר מכן, חקור את הנוכחות שלך במדיה החברתית. רוב הסיכויים הם שכבר צברתם קהל עוקבים. אבל מי הם? למרבה המזל, פייסבוק ואינסטגרם מציעות דוחות של Audience Insights כדי לעזור לך להבין את הדמוגרפיה של הקהל שלך. כאן תוכלו ללמוד:

התפלגות הגיל והמגדר שלהם
איפה הם
הזמן הטוב ביותר לפרסם, על סמך פעילות העוקבים שלך
לבסוף, גלה כיצד הקהל שלך משתווה למתחרים באמצעות הדוח ‘תובנות קהלים של Traffic Analytics’. הזן את הדומיין שלך ואת הדומיינים של המתחרים העיקריים שלך כדי לגלות:

הגודל היחסי של כל אחד מהקהל שלך
עד כמה הקהלים שלך חופפים
אתרים אחרים שהקהל שלך (או של המתחרים שלך) צפוי לבקר
על ידי חיבור כל המידע הזה, תקבל תמונה מקיפה יותר של קהל היעד שלך. השתמש במה שאתה לומד כדי ליצור תוכן שמדבר ישירות לצרכים שלהם.

מנף אשכולות נושאים כדי למקסם את מחקר מילות המפתח
מחקר מילות מפתח מקיף הוא קריטי להצלחת הבלוג. אם אתה רוצה למקסם את ההשפעה של מילות המפתח שלך, נסה ליצור אשכולות נושאים.

אשכול נושאים הוא קבוצה של פוסטים בבלוג אשר, יחד, מעמיקים בנושא רחב יותר.

הם בדרך כלל מאורגנים סביב עמוד מרכז מרכזי שמקשר לתוכן אחר.

עם אשכולות נושאים, אתה יכול למקד מילות מפתח קשורות שונות, פחות תחרותיות, כדי לנסות ולדרג עבור מילת מפתח רחבה וקשה יותר. יכולים להיות להם יתרונות רבים עבור SEO שלך, כולל:

שיפור הנראות של הבלוג שלך על ידי הקלה על מנועי החיפוש לסרוק
הגדלת הסמכות של הבלוג שלך בנושא זה לאורך זמן
מאפשר לך לדרג עבור מילות מפתח רחבות וקשות יותר
מאפשר לפוסטים מוצלחים יותר להגביר את הפוסטים המוצלחים פחות באמצעות קישורים הדדיים
הם גם פונים אל אלגוריתם האינדקס הסמנטי (LSI) של גוגל.

אבל איך יוצרים אשכול נושאים?

ראשית, בחר את נושא העמוד שלך. בחר משהו רלוונטי לעסק שלך שיש לך מומחיות רבה בו. עמוד התווך אליו

תמונות צריכות להיות מילת המפתח העיקרית עבור דפי המרכז שלך. לאחר מכן מספר נושאי משנה קשורים שאתה רוצה לכסות כדי לתמוך בו.

לא בטוחים מאיפה להתחיל? חבר נושא שאתה מעוניין לכתוב עליו לתוך כלי הקסם של מילות מפתח. לאחר מכן, עיין בנפח החיפוש ובציון הקושי של מילות מפתח כדי לזהות את היעילים ביותר.

השתמש במילת המפתח הרחבה ביותר עבור דף המרכז של אשכול הנושאים שלך. לאחר מכן, התמקד במילות מפתח ספציפיות יותר עבור חלקי התוכן הבודדים שאליהם מקשרים דפי מרכז.

ברגע שתהיה מוכן, הזן את מילות המפתח האלה בכלי מחקר הנושא כדי ליצור רעיונות למאמרים.

כלי מחקר הנושא יכול ליצור טונות של רעיונות תוכן, לזהות נושאים מגמתיים ולמיין אותם לפי נפח, קושי או יעילות (רעיונות בנפח גבוה, בקושי נמוך).

הוסף את הרעיונות לנושאים החדשים שלך ליומן התוכן שלך כדי לבנות את האשכול שלך. בזמן שאתה מפרסם מאמרים חדשים, וודא שאתה מוסיף אותם לדף המרכז שלך כדי שהקוראים (ומנועי החיפוש) יוכלו למצוא אותם מאוחר יותר.